lördag 10 september 2011

Mys i mängd!

I slutet av denna veckan och början av nästa vecka har Håkan och "moster Nya" åkt till Örträsk för att jaga älg. Kvar här hemma är Mynta, valparna och jag. Då passade jag på att få hit mamma, pappa, bror och svägerska som gärna vill titta på valparna innan de åker till sina nya hem.

När Håkan åkte iväg tog han med sig vår ena kamera, men båda minneskorten.... så jag har en kamera, men inget minneskort. Så då passar jag på att låna mammas kamera när de ändå är här.

valparna blev helt överlyckliga när vi satte oss i hundgården alla fem. Tänk fem mjuka, varma knän att sitta och busa i!!!

Efter ltie bus är det skönt att vila i en varm famn!

Det kliar i tänderna och passar man sig inte kan man få riktigt ONT!

Roligt!!!!

PUSSA MIG!!!

Det här var MYSIGT"

Puss puss

Som sagt, många knän att vara i.
/Sara

Inga kommentarer: